חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהפכה עם מדפסת F-NIS מבית SYGNIS הדפסת כוסות שאיבה (גריפרים) מסיליקון

מהפכה בייצור עם מדפסת F-NIS

היכולת לשלב הדפסת תלת מימד מסיליקון עם אלמנטים מתכתיים באמצעות המדפסת F-NIS מחוללת מהפכה בקווי הייצור, ומשפר את האמינות ואת אורך החיים של כוסות שאיבה (גריפרים).
בדיקות עם זרועות רובוטיות הראו שכוסות מפוח וכוסות שאיבה מצטיינים בסביבות ייצור מתקדמות, ועומדים באתגרים דינמיים ביעילות שאין שני לה. התקדמות זו מניעה רובוטיקה רכה בייצור, ומבטיחה דיוק ויכולת הסתגלות רבה יותר.
מדפסת F-NIS בולטת בתאימותה למגוון רחב של חומרי סיליקון, ומציעה ליצרנים את הגמישות לבחור סוגי סיליקון התואמים במדויק את דרישות הייצור שלהם. יכולת הסתגלות זו משפרת את הפונקציונליות של כוסות שאיבה ומבטיחה ביצועי שיא ביישומים השונים.
מעבר לשיפור ביצועי כוסות שאיבה, מדפסת F-NIS מייעלת את תהליכי הייצור, מפחיתה את הצורך בדבקים וחלקי הרכבה מסורתיים ומגבירה משמעותית את היעילות הכוללת. זה גם מאפשר ליצרנים ליצור תבניות ורכיבים מותאמים אישית לצרכיהם, תוך הפחתת זמני אספקה ועלויות ייצור.

הדפסת סיליקון תלת מימדי על משטחים מגוונים
ה- F-NIS הינה מדפסת תלת מימדית מתקדמת המאפשרת יצירת כוסות שאיבה מסיליקון ועוד. המדפסת מאפשרת הדפסה תלת מימדית ישירות על רכיבי מתכת, ומבטיחה חיבורים חזקים ועמידים באמצעות קישור צולב של חומרים. פריצת דרך זו מבטלת את הצורך בדבקים וחלקי הרכבה מסורתיים, מה שמוביל לעידן חדש של יעילות רצפת הייצור.
השימוש בסיליקון כחומר הניתן להדפסה מציע הזדמנויות אדירות בשל גמישותו היוצא דופן ועמידותו בתנאי סביבה שונים. עם מדפסת F-NIS ניתן ליצור לא רק כוסות שאיבה אלא גם מבנים ומנגנונים מורכבים באמצעות חומר מהפכני זה.

למידע נוסף אודות F-NIS 23151 

סקרנים לשמוע עוד? לשיחה עם נציג

suction cups

suction-cups-3-1

תפריט נגישות

Get our Catalog

השיגו את הקטלוג שלנו