מעולם לא השלים רכב חשמלי לחלוטין את מירוץ 24 השעות של לה מאן — עד שצוות הסטודנטים InMotion החליט לשנות זאת. בשנת 2023, הם הציגו את אב-הטיפוס שלהם, ולקחו חלק באחד המבחנים הקיצוניים ביותר לרכבים חשמליים.
כדי לממש את אב-הטיפוס, היה צורך במדפסת תלת-ממד בקנה מידה גדול. בעזרת מדפסת Builder Extreme 1500 שברשות Lay3rs 3D Printing באיינדהובן, ומדפסת נוספת מסוג Extreme 1500 במטה של ,Builder 3D Printers הצליח הצוות לבנות את אב-הטיפוס בתוך מספר שבועות. בסך הכול הודפסו 15 חלקים במדפסת Builder Extreme, מחומר .PLA
חלקים עצומים כמו הכנף הקדמית והכנפיים האחוריות הודפסו ב-PLA באמצעות דיזה בקוטר 0.8 מ"מ. עם גובה שכבה של 0.4–0.6 מ"מ, החלקים היו מוכנים תוך ימים ספורים והועברו להשלמת גימור לאחר ההדפסה. חלק מהחלקים, כמו הכנף הקדמית, נחתכו לשני חלקים – לא בשל מגבלת גודל המדפסת, אלא כדי לצמצם את כמות החומר ולבצע הדפסה בצורה היעילה ביותר. החלקים הודבקו, שויפו ונצבעו כך שייראו כרכב שזה עתה יצא מהתצוגה.
זוהי דוגמה מושלמת לאופן שבו הדפסת תלת מימד בקנה מידה גדול יכולה לסייע לתעשיית הרכב להתקדם באמצעות טכנולוגיות מודרניות. באמצעות הדפסת חלקים גדולים, ניתן לקצר משמעותית את זמן ההגעה לשוק ולהפחית את עלויות הפיתוח של המוצר.